Výmena tovaru

Tovar zakúpený v našom e-shope www.ok-moda.sk možno tiež vymeniť za iný alebo vrátiť do 14-tich kalendárnych dní bez udania dôvodov. Čo znamená, že v prípade, že ste neodhadli veľkosť výrobku alebo sa Vám nepáči farba, je možné toto vymeniť za iný výrobok z nášho e-shopu.

Cenu poštovného hradí kupujúci, a to aj v prípade, že sa na predmetný tovar vzťahovala služba Doprava ZADARMO.

Pri výmene tovaru musia byť splnené tieto podmienky:

  • tovar musí byť vrátený najlepšie v pôvodnom obale - týka sa najmä obuvi
  • nesmie niesť žiadne známky použitia či poškodenia (musí byť schopný ďalšieho predaja), tovar musí byť kompletný, tak ako Vám bol od nás dodaný (vrátane visačiek)
  • nesmie chýbať číslo daňového dokladu, prípadne ostatné doklady, ktoré boli s tovarom dodané

Z dôvodu rýchlejšieho vybavenia výmeny alebo vrátenia tovaru, vyplňte náš

    Online formulár    

Pri zvolení online formulára pre vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru, Vám rezervujeme požadovaný tovar vopred a vy nebudete na vybavenie musieť čakať dlhšie ako je nutné.

V prípade, že nemáte možnosť vyplniť Online formulár, pošlite nám v balíčku s tovarom informáciu o tom, za aký tovar (vrátane špecifikácie veľkosti a farby) si prajete produkt vymeniť a ktoré tovar vraciate. K tomu slúži Protokol na výmenu alebo vrátenie tovaru, ktorý si môžete stiahnuť z našich webových stránok tu.

V prípade, že nebude požadovaný tovar skladom a nevyberiete si iný tovar, vrátime Vám peniaze prevodom na účet, ktorý uvediete v online formulári alebo v Protokole na výmenu alebo vrátenie tovaru.

Cena dobierky bude hradená zákazníkom vo výške poštovného, prípadne doplatku pri výmene pôvodného tovaru za nový s vyššou cenou.

Tovar na výmenu zasielajte na adresu:

Keď posielate poštou - adresa len pre zaslanie poštou:

FROGMAN s.r.o. ID 862Z
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

len pre dopravca UPS

FROGMAN s.r.o. ID 862Z
Bratislavská ul. 1804
911 01 Trenčín

Najmä dávajte pozor, aby ste napísali správne ID 862Z, inak bude balík neidentifikovateľný a výmena tovaru sa predĺži.

Ak nám pošlete emailem číslo pre sledovanie Vami odoslaného balíka, budeme Vás informovať o prijatí na zbernom depe v Trenčíne, aj o následnom spracovanie a vybavenie na hlavnom sklade.

V Brne dňa 1.1.2014
Martin Ženata - konateľ spoločnosti