Výmena tovaru

Tovar zakúpený v našom e-shope www.ok-moda.cz alebo www.ok-moda.sk možno tiež vymeniť za iný do 21-tich kalendárnych dní bez udania dôvodov. Čo znamená, že v prípade, že ste neodhadli veľkosť výrobku alebo sa Vám nepáči farba, je možné toto vymeniť za iný výrobok z nášho e-shopu.

 

Cenu poštovného hradí kupujúci, a to aj v prípade, že sa na predmetný tovar vzťahovala služba Doprava ZADARMO.

 

Pri výmene tovaru musia byť splnené tieto podmienky:

 
► 

tovar musí byť vrátený najlepšie v pôvodnom obale - týka sa najmä obuvi

nesmie niesť žiadne známky použitia či poškodenia (musí byť schopný ďalšieho predaja), tovar musí byť kompletný, tak ako Vám bol od nás dodaný (vrátane visačiek)
nesmie chýbať číslo daňového dokladu, prípadne ostatné doklady, ktoré boli s tovarom dodané
 

 

Z dôvodu rýchlejšieho vybavenia výmeny alebo vrátenia tovaru, vyplňte náš Online formulár tu.
Pri zvolení online formulára pre vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru, Vám rezervujeme požadovaný tovar vopred a vy nebudete na vybavenie musieť čakať dlhšie ako je nutné.
 
V prípade, že nemáte možnosť vyplniť Online formulár, pošlite nám v balíčku s tovarom informáciu o tom, za aký tovar (vrátane špecifikácie veľkosti a farby) si prajete produkt vymeniť a ktoré tovar vraciate. K tomu slúži Protokol na výmenu alebo vrátenie tovaru, ktorý si môžete stiahnuť z našich webových stránok tu.
 
V prípade, že nebude požadovaný tovar skladom a nevyberiete si iný tovar, vrátime Vám peniaze prevodom na účet, ktorý uvediete v online formulára alebo v Protokole na výmenu alebo vrátenie tovaru.
 
Cena dobierky bude hradená zákazníkom vo výške poštovného, prípadne doplatku pri výmene pôvodného tovaru za nový s vyššou cenou.
 

Ak zákazník vracia časť uskutočnené zákazky a týmto dôjde k porušeniu podmienok nároku niektoré zľavy či bonusu (dopravné zadarmo), budú takto získané výhody odpočítané z ceny vráteného tovaru. Ak tedy například vrátením tovaru dôjde k zníženiu limitu na dopravné zadarmo, bude z hodnoty vráteného tovaru odpočítané dopravné.

 

Tovar na výmenu zasielajte na adresu:

 

keď posielate poštou - adresa len pre zaslanie poštou

FROGMAN s.r.o.

ID 862 P.O.BOX 901

Detašované pracovisko - Sihoť

911 01 Trenčín

 

adresa len pre dopravca UPS

FROGMAN s.r.o. ID 862

Bratislavská ul. 1804

911 05 Trenčín

 
Najmä dávajte pozor, aby ste napísali správne ID 862, inak bude balík neidentifikovateľný a výmena tovaru sa predĺži.
 
 
V Brne dňa 1.1.2014
Martin Ženata - konateľ spoločnosti

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace